Strony

wtorek, 5 lipca 2011

Londyn 2010

Są wakacje, więc wydaje mi się, że to odpowiedni czas by stworzyć cykl wątków opisujących moje wyjazdy wakacyjne.
Na początek zacznę od zeszłorocznego obozu językowego w Londynie. Obóz ten nie był nastawiony na leniuchowanie, lecz na poznawanie miasta i zwiedzanie ciekawych miejsc. Zapewne łatwo się domyśleć, że w tym wątku będą przeważały zdjęcia nad tekstem.
Zacznę od zdjęć robionych w naszym ośrodku (nad datą lepiej się nie zastanawiać ;-).
Centrum miasta
Podczas wyjazdu przekonałam się, że metro to naprawdę fajna sprawa, w mgnieniu oka można się dostać do wielu punktów w mieście. Jeśli ktoś nie mieszka bezpośrednio przy stacji metra może tak jak my dojechać tam pociągiem.
Z budkami telefonicznymi. Koło kina (dwa dni przed nami był tam Leonardo DiCaprio!!)...
... i w Tower Of London.
 
Hyde Park (chyba..) Zebraliśmy się wcześniej niż było zamierzone, bo na parkingu koło parku paliły się dwa samochody.
W tle London Eye
W muzeum Madame Tussauds.
Nie pamiętam jak nazywał się ten park, ale wywarł na mnie ogromnie wrażenie.

Te osoby, które były w Londynie wiedzą jakie to wspaniałe miasto, mam nadzieję, że te osoby, które tam nie były się jeszcze przekonają ;-)
Nie chciałabym, żeby ktoś odebrał wątki o moich małych  podróżach w niewłaściwy sposób. Nie chcę się tutaj niczym przechwalać, po prostu uwielbiam wakacyjne wyjazdy i na moim blogu chcę się z wami nimi podzielić.
Jutro wyjeżdżam na obóz do Francji i wątpię bym miała tam dostęp do internetu, dlatego następny post będzie opowiadał o moim tegorocznym wyjeździe, trafimy akurat na wyprzedaże w Paryżu i mam ogromną nadzieję, że wypatrzę coś ciekawego i wartego kupienia.
Do zobaczenia i miłych wakacji ;-)

3 komentarze:

Będę bardzo wdzięczna za każdy komentarz ;))
Pamiętajcie, że to nie jest tablica ogłoszeń!