Strony

piątek, 29 lipca 2011

Last Friday Night & Made4Hand

Właśnie zajadam sobie zupę pomidorową z makaronem i śmietaną. Mmmm... Oglądam także po kolei wszystko co leci w tv, niedawno Na Wspólnej, a teraz Linię Życia. Wyjściem awaryjnym zawsze jest Mtv i Viva. Kto ogląda dzisiaj Draculę? Ja nie mogę tego przegapić..!
Mam dla was kilka inspiracji z internetu. Mam nadzieję, że się wam spodobają ;-) 
Która najbardziej wpadła wam w oko?
Zegarki Ice Watch są znane na całym świecie. Charakteryzują je neonowe i wyraziste kolory. Niestety kosztują ponad 200 zł. Co wy o nich sądzicie? Czy wydałybyście tyle pieniędzy na zegarek?


Mi osobiście te zegarki bardzo się podobają, ale kupię raczej podróbki na allegro, bo szkoda mi wydać tyle pieniędzy na zegarek (szczerze mówiąc używam głównie telefonu do sprawdzania godziny, zegarek ubieram okazjonalnie). Oficjalna strona zegarków Made4Hand

Dzisiaj postanowiłam wstawić piosenkę Katy Perry. Tekst taj piosenki specjalnie się nie wyróżnia na tle innych, ale przyjemnie się jej słucha. W teledysku pojawiła się Rebecca Black, autorka piosenki "Friday", uznanej za najgorszą w tym roku. Szczerze zgadzam się z tą opinią. A jakie jest wasze zdanie na temat piosenek Katy i Rebecci?


14 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o te zdjęcia to najbardziej spodobało mi się czwarte. :) Według mnie piosenka Katy, jest świetna. A co do Rebecci to nie lubię "Friday" za to podoba mi się jej nowa piosenka "My Moment" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się zdjęcie czwarte. A jeśli chodzi o zegarki są fajne , ale podobne można kupić w różnych galeriach taniej. Piosenka Katy jak zwykle wpada w ucho , natomiast nie lubię piosenki Rebecci.
    Na moim blogu nowy post , zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I really like your blog, so wonderful!
    Check out mine ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają, podobają ;) kurcze 200 za zegarek dużo ;p chociaż przy zegarkach które ostatnio widziałam za 35000...

    OdpowiedzUsuń
  5. 8 zdjęcie - przystojny pan ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju teraz to nic w tv nie leci normalnie ,ale moze dobrze na dwor trzeba wychodzic!:D
    Mi sie podobaja te zegarki ostatnio bardzo sa modne takie kolorowe nie juz jak wczesniej stonowane braz ,czern tylko jaskrawe kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem zakochana w tych zegarkach z bransoletą! ;)


    zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. http://raroika.blogspot.com

    KONKURSY - lewy pasek bloga.

    Dodaj do Obserwowanych.

    Zdjęcia z sesji zdjęciowych, backstage.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna , ale straszna i smutna , nie oglądałam całej bo nie powiem troszkę późno się kończyła, ale na pewno nie długo wezmę się w garść i obejrzę go do końca. ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. 3 chyba najlepsze :)

    obserwujemy? www.sarawplace.blogspot.com :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Te zegarki są świetne! Szkoda, ze takie drogie. :(
    Nie przepadam za Rebbecą, ale Katy lubię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te zegarki są świetne! Sama bym takie chciała!

    OdpowiedzUsuń

Będę bardzo wdzięczna za każdy komentarz ;))
Pamiętajcie, że to nie jest tablica ogłoszeń!